Twoje konto | Rejestracja konta | Koszyk: 0 | Schowek: 0

Drono.pl - czyli co robimy

Drono.pl jest projektem wykorzystującym nowoczesne technologie internetowe, zaawansowane modele logistyczne oraz innowacyjne podejście do problemu kompleksowej obsługi klienta, aby dostarczyć mu pomysł, produkt oraz instalację w dowolnym miejscu Polski. Oferujemy towary i usługi na najwyższym poziomie w konkurencyjnych cenach. Poprzez szeroki zakres cenowo-jakościowy zaspokajamy potrzeby wszystkich grup docelowych.

Jak kupować w sklepie Drono.pl

Krótki przewodnik dla klientów - kupno, reklamacja i zwrot towaru

1. Jesteśmy przygotowani merytorycznie, mentalnie i czasowo, aby Cię wspomóc na etapie wyboru urządzenia, a również montażu. Zatem przeglądając ofertę sklepu, kontaktuj się z nami za pomocą telefonu, Skype'a czy e-maila, kiedy uznasz to za stosowne. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

2. Kiedy Ty lub my wspólnie ustalimy co chcesz nabyć, po prostu z poziomu karty produktu kliknij ikonę kosz. Jeżeli wahasz się jeszcze i/lub rozważasz pomiędzy kilkoma urządzeniami, kliknij ikonę schowek. Wypij kawę, zadzwoń do kolegi, zasięgnij opinii teściowej. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem możesz tu zawsze wrócić i przełożyć wybrane towary ze schowka do kosza. Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem schowek wykasuje zawartość z chwilą wyłączenia przeglądarki!

3. Jeśli zdecydowałeś sie na zakup, kliknij do kasy. Dajemy Ci kilka możliwości zapłaty:
- przelew bezpośrednio na nasze konto firmowe
- system płatności online payu
- system zakupu na raty, po kliknięciu automatycznie przeliczy wysokość rat.

4. Z chwilą dokonania płatności oprogramowanie wygeneruje zamówienie do nas. Poinformujemy Cię o tym e-mailem i poprosimy o potwierdzenie zgodności asortymentowej.

5. Z chwilą nadania wysyłki z naszego magazynu lub kilku przesyłek z kilku magazynów, prześlemy Ci numer/y listu przewozowego oraz fakturę lub dokument sprzedaży e-mailem.

6. Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług montażowych zapraszamy do krótkiego przewodnika ekipy wykonawcze.

7. Jeżeli po otrzymaniu towaru coś będzie nie tak jak zamawiałeś, w kwestii mocy lub koloru urządzenia, poinformuj nas o tym, a my przyślemy kuriera, który przywiezie inny towar i zabierze niewłaściwy.

8. Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, od razu spisz protokół przy kurierze. Nie odbieraj. Paczki przed wysłaniem są sfotografowane i ubezpieczone. Przyślemy Ci nową dostawę.

9. Jeśli po otrzymaniu przesyłki towar Ci się odpodobał, możesz nam go zwrócić - odsyłając na swój koszt. Masz 14 dni na poinformowanie nas o zamiarze zwrotu towaru. Szczegółówe warunki podajemy w regulaminie. Dla ułatwienia podajemy link do gotowego formularza zwrotu.  Zwrócimy Ci tyle pieniędzy ile wpłaciłeś na nasz rachunek, czyli za towar i przesyłkę do Ciebie.

10. Nawet najlepszym producentom zdarza się wypuścić na rynek towar z wadą fabryczną. Dal ułatwienia procedury reklamacyjnej podajemy link do formularza reklamacji.

Uwaga! Kontakt z nami nie kończy się w chwili wysłania faktury. Jesteśmy do dyspozycji przez cały okres gwarancyjny, a nawet później. Wierzymy, że do nas wrócisz.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [ zamknij ]

Szybki kontakt:

Dla kupujących:

Informacje dodatkowe: